Založ si blog

Kontrolujte ruky a nohy detom.

Zdravi Adicka,dlho som sa neozvala,lebo ako viete stale nieco riesim.Takze ja som v 17nastich dala dceru na psychyatriu.Bolo to z nou k nevydrzaniu.Zacalo to tym ze si zacala rezat ruky.Prisla som na to len nahodou ked som jej omylom vletela do kupelne.Nevahajte a kontrolujte si deti.Zakryvala to celu dobu tym ze si nohy a ruky rezala na vyssich miestach.To su ramena a stehna.Robila to kvoli svojmu priatelovi ktory ju znicil.Zacal jej davat omamne latky a ine veci.Bola drzana na kratko a zapacil sa jej tento zivot.Paradox je ze tento zivot ktory zije teraz sa jej paci.V dalsom clanku vam napisem ze som siahala az na dno a skusala aj liecitelku,co som sa sklamala nakolko pomohla vela ludom,ale mne nie.Dopadlo to velmi zle.

Nebojte sa odborníka

27.01.2021

Zdravi Vás Adicka,dlho som sa nemohla ozvať,lebo som zas a znova musela riešiť veci týkajúce sa mojej dcéry.Takze čo sa týka Vás mamičky nebojte sa dať liečiť svoje deti.Len im pomôžete a hlavne nechrante ich pred manželmi a nezatajujte im nič.Vsetko im povedzte.Ja som sa to snažila riešiť sama a dopadlo to zle.Z manželom sme sa začali hádať že som zatlkala.Takze [...]

Ja to prezivam

01.12.2020

Zdravim Vas,takze najprv aby ste vedeli tak vsetko co pisem som prezila a prezivam na vlastnej kozi.Stale to pokracuje je to ako telenovela,ktora nema konca kraja.Prezivam to s mojou dcerou ktora ma teraz 21rokov a zacalo sa to vsetko v 17tich.A aby mi nebolo luto tak mam aj vnucku 2a pol rocnu ktora je po operacii sriecka a bola jej odobrata socialkou.Skvele….Postupne Vam budem pisat aby [...]

Davajte si pozor na vycinanie svojich deti

27.11.2020

Zdravi Vas Adicka,mamicky mali by ste vediet ze ak Vase dieta nieco vyparati tak si to budete musiet odpykat za neho.Mali by ste vediet,ze povinna skolska dochadzka je do 16stich rokov,to znamena ze ak nechodi do skoly po 16stich nemozete byt stihany pretoze vy ste splnili povinnu skolsku dochadzku.Ak Vase dieta vypatati nieco do 18stich rokov to znamena,ze ze nieco znici na ulici tak Vy to [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5760x
Priemerná čítanosť článkov: 1440x

Autor blogu

Kategórie